8 Nisan 2017 Cumartesi

FARMASİ EYEBROW KAŞ FARI 03 NUMARA

Uzun zaman sonra tekrar merhaba :)
En sonki yazımın üzerinden neredeyse 1 ay geçmiş. Bilgisayarım serviste olduğu için birşey yazamadım ne yazık ki. Şimdi de telefonum serviste. Benim telefonum gelene kadar çekimleri kardeşimin telefonu ile yapacağım. Bir süre bu şekilde idare edeceğim bakalım. Neyse biz gelelim asıl mevzuya :)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere yine bir Farmasi yazısı ile karşınızdayım :) Bu defa elimden düşmeyen Farmasi'nin kaş farından bahsedeceğim sizlere.
Aslında elimde Farmasi'nin kaş kalemi de mevcut ama bu kaş farını aldığımdan beri onu kullanmayı bıraktım :)
Kaş kalemindense kaş farının daha doğala yakın durduğunu söyleyebilirim. Ben 3 numarasını aldım. Benim kaş rengime tam uydu diyebilirim. Zaten kahverengi, koyu kahverengi ve gri olmak üzere 3 rengi var.




Rengi gri değil de koyu füme gibi. Tam benim kaş rengime uyuyor. Kalıcılığı epey iyi sabah sürüyorum akşama kadar pek uçmuyor. 

Yanında aplikatörü de vardı ama kim bilir nerde :) Kullanmadığım için bilmiyorum. Benim yorumlarım bu şekildeydi. Umarım faydalı olmuştur.

Bir dahaki yazıda görüşmek üzere :)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

12 yorum:

  1. Güzelmiş... Far olarak bile kullanırım ben bunu :)


    Bu arada takipteyim... ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de takipteymişim :)

      bu arada çekilişinize de katıldım hayırlısı olur inşallah :)

      Sil
  2. Merhaba şekerr:) Bana bir türlü fırsat olmadı Farmasi ürünlerini kullanmak. Ama sayende fikşr edindik. Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Benim bloguma da bekliyoruumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım hoşgeldin ben de takibe aldım hemen :)
      Ben Farmasi ürünlerini çok severek kullanıyorum sana da tavsiye ederim mutlaka :)

      Sil
  3. farmasi ürünlerini artık çok sever oldum ve ben de satıyorum ama kendime almak için :D bu arada bloğumun 2. yaş günü çekilişime beklerim ♡ sayfanda duyurma imkanın olursa da çok mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de severek çevremdekilere tavsiye ediyorum:)
      Senin de memnun kalmana çok sevindim 😊
      Çekilişin hayırlı olsun canım ben de katıldım hemen 😊 Blogumda da paylaştım :)

      Sil
  4. Oldukça koyu bir renk ama tene uyarsa güzel durabilir 😊

    YanıtlaSil
  5. benim kaşlarım siyah ama kararsızım renginde. Sizce siyah kaşlar için 03 numara uygun mu? Cevabınızı bekliyor olacağım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥