14 Temmuz 2017 Cuma

KARIŞIK ALIŞVERİŞ #1 [GRATİS-H&M-EVE SHOP-BİM-FARMASİ]


Selam !

Bugün sizlere son zamanlarda yapmış olduğum alışverişten bahsedicem :) Gratis ve H&M alışverişim düne ait, diğerleri daha önceden almış olduğum ürünler. Epey gecikmiş bir yazı oldu aslında.

H&M alışverişim:

H&M Face Palette: 14,99 TL
İçerisinde Paraben varmış. Alırken hiç farketmedim.

Gratis Alışverişim:

Colgate Plax Ağız Bakım suyu : 11,90 TL (indirimdeydi)
Eklips Makyaj süngeri: 8,90 TL

BİM Alışverişim:

Ritüel De Beaute Burun Bandı : 4,95 TL


Farmasi Alışverişim:

Geçen ay aldığım için fiyatlarını tek tek yazmayacağım.

Farmasi Naturelle Zeytinyağlı Şampuan
Farmasi Naturelle Zeytinyağlı Duş Jeli
Farmasi Naturelle Deniz Mineralli Nemlendirici El Kremi
Farmasi Eurofresh Advanced Care 7 Etkili Diş Macunu
Farmasi Glamorous Deo Roll-On
Farmasi BB Krem
Farmasi Zen Dudak Parlatıcı 04 numara


Eve Shop Alışverişim:

Urban Care Elastic Curl Bukle Belirginleştirici Esnek Tutuş Köpük :14,95 TL
Elseve Mucizevi Yağ-Canlandırıcı :11,15 TL
Vepa Ultra Tarak : 5,90 TL



Schwarzkopg Got2B Rockin'it kuru şampuan : 20 TL
(Kozmetik ürünleri satan küçük bir mağazadan aldım)


Benim son zamanlarda yapmış olduğum alışverişim bu kadardı. Aldıklarım içerisinde sizin kullandığınız ürünler var mı?:)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

10 yorum:

  1. Güle güle kullanman dileğiyle H&M den bir ben alamadım şu paleti yaff...

    Takipteyim beklerim...

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.. inşallah en kısa zamanda alıp denersiniz..

      bu arada ben zaten sizi takip ediyordum :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın :)

    www.gripalyaco.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)

      Daha önceden takibe almıştım :)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan.Burun bandını bende devamlı alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Burun bandı benim de devamlı aldığım bir ürün :)

      Sil
  4. Yüz paletini severek kullanıyorum ve tarağı yeni aldım annem şimdilik sevdi :)) Mutlulukla kullanın her biri de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Yüz paletini ben de sevdim, ama keşke içeriği temiz olsaymış :/
      Taraktan şimdilik ben de memnunum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥