14 Eylül 2017 Perşembe

8x4 MODERN CHARME


Selam!

Sizlere severek kullandığım ve bitenler poşetine bugün gönderdiğim 8x4 Modern Charme Parfüm Deodorantından bahsedeceğim :)

İçerisindeki kokular portakal çiçeği, yasemin ve gül. Kokusu aynı parfüm gibi kokuyor. Pudrasız, leke bırakmıyor. 48 saat etkili yazsa da maalesef o kadar etkili değil. Gün boyu tazelemeniz lazım. Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış.


150 ml. 2 ay önce Eve Shop'tan 4,75 TL'ye almıştım. Bu markanın ilk kez bir deodorantını kullanıyorum. Daha önce hiç kullanmamıştım. Normal fiyatını bilmiyorum ama Eve Shop'ta en fazla 7,5 TL'ye gördüm.


Kullanımı: Dik tutarak ve 15 cm mesafeden püskürtülmesi gerekiyormuş. Kullanmadan önce mutlaka koltuk altının temiz olması gerekiyor.

İçerisinde ALÜMİNYUM YOK. Deodorant ya da roll on'larda en çok dikkat ettiğim şey içerisinde alüminyum olmaması. İçerisinde alüminyum olmadığı için terletiyor ama çok değil. Gün boyu tazelerseniz ter kokusunu daha aza indirgeyebilirsiniz.

Ben çok severek kullandım ve gayet memnun kaldım. Keşke birkaç tane daha alsaydım. İndirimde farklı kokularını da alacağım mutlaka :)



Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

4 yorum:

  1. içerisinde alüminyum olmaması güzel ama kalıcı olmaması kötüymüş :D bloğuma beklerim yorumlarını ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası içerisinde alüminyum olmadığı için çok büyük bir beklenti içine girmedim ama idare eder tabi 😄

      Sil
  2. Leke bırakmamasıda önemli bence:) bloguma beklerim bende

    ;)https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk/2017/09/saclarimizi-kisa-nasil-hazirlariz.html?m=1

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥